בחודש ספטמבר הקרוב יתקיימו הבחירות למוסדות איגוד המהנדסים - הזדמנות משמעותית להשפיע על עתיד המקצוע, על סדרי העדיפויות של האיגוד ועל קידום מעמד המהנדסים בישראל.
חשוב לדעת: ההשתתפות בבחירות, הן כבוחרים והן כמועמדים, פתוחה לחברי האיגוד בלבד!
זו ההזדמנות של כל אחת ואחד מאיתנו לקחת חלק פעיל בעיצוב הדרך המקצועית שלנו:
>> להשפיע על הנהגת האיגוד והחלטותיו
>> לחזק את מעמד המהנדסים במשק ובחברה
>> לקדם עשייה מקצועית, חדשנות ופיתוח מקצועי
>> להיות חלק מקהילה מקצועית חזקה ומשפיעה
איגוד חזק נבנה מחברים מעורבים
אם טרם הצטרפתם, או אם הגיע הזמן לחדש חברות, זה הזמן לעשות זאת ולהבטיח את זכותכם להשתתף ולהשפיע בבחירות הקרובות.
בהתאם לתקנון - רק מהנדסים שיצטרפו לאיגוד או יחדשו את חברותם עד לתאריך 9.6.2026 יהיו זכאים להשתתף בבחירות
הקול שלכם חשוב - אל תישארו מחוץ למעגל ההשפעה